Факультет: сәулет-құрылыс
Кафедра: орыстіліжәнемәдениеті
Дәрежесі: педагогикағылымдарыныңкандидаты
Лауазымы: доцент
Білімі:
1976-1981 жж. – Қарағандымемлекеттікуниверситеті, филологияфакультеті, «орыстіліменәдебиеті» мамандығы, «филолог. оқытушы»;
1997 ж. – Абайат. Алматымемлекеттікуниверситетіпедагогикағылымдарыныңкандидатығылымидәрежесіналуүшіндиссертацияқорғады
2009-2011 жж. – «Болашақ» университеті «Қазақтіліменәдебиеті» мамандығы
Ғылыми-әдістемелікжұмыс:
70-танастамғылымижәнеоқу-әдістемелікжұмыстар, оныңішінде 9 оқуқұралы, 1 монография, импакт-факторлығылымимақалаларжәнет.б.
- Cоциально-символические знаки как маркеры социальных отношений в системе культурологических констант «свой-чужой» // Polish journal of science, Philological, №70 (2024).
- The manifestation of verbal and non-verbal symbolic means in the system of cultural constants «superior – inferior»//«Znanstvena misel» journal №82/2023. – 20-23 р.
- Функциисимволическихсредстввситуацияхинтеракционизма //Actual scientific research іnthemodernworld. — Issue 4 (96) Part 2, April 2023. — 173-178 p.
- Cоциально-символические знаки как маркеры социальных отношений в системе культурологических констант «свой-чужой»//Polish journal of science, Philological, №70 (2024).
- Социальный символизм в процессе этнокастовой дифференциации лингвокультурных сообществ //Universum: филология и искусствоведение: научный журнал. – № 11(113). М: Изд. «МЦНО», 2023. – C. 34-39
- Функционирование казахских лексических единиц в русской речи жителей Казахстана// Przeglad Wschodnioeropejski. 2018, ІХ/2. – с.201-209 (Scopus)
- Connection of Tolerance and Bilingualism//Mediterranean Journal of Social Sciences Vol.6, No. 2, April 2015. Rome, Italy 2015. P. 115-121 (Scopus)
Монография:
- Социально-символическое речевое поведение в коммуникативно-прагматическом аспекте (Кульпеисова Т.С.). Монография. Караганда: Изд-во КарТУ, 2024. 6,3 п.л.
Патенттер және авторлық куәліктер (ИАЖ):
- Свидетельство о государственной регистрации объекта интеллектуальной собственности «Искусственный интеллект и виртуальная реальность в языковом обучении». №51896 от 19.02.2025 г.
СҒЗЖ:
- Халықаралық, республикалық, өңірлік деңгейдегі олимпиадаларға, конкурстарға, форумдарға, ғылыми конференцияларға қатысатын студенттерге ғылыми жетекшілікті жүзеге асыру.
Басып шығарылған оқу-әдістемелік әдебиет:
- Русский язык для студентов, обучающихся по образовательной программе «Биотехнология» (ч.2). Монография. Караганда: Изд-во КарТУ, 2023. 6 п.л
- Русский язык для студентов, обучающихся по образовательной программе «Биотехнология». Караганда: Изд-во КарТУ, 2022. 7 п.л.
- Қазақ тілі» для студентов специальности «Фармация» (программа для ЭВМ). 01.06.2015г. Свидетельство ИС 001756
- Қазақ тілі. Электрон. (Уч.пос.). Қарағанды, 2014
- Кәсіби қазақ тілі («фармация» мамандығы студенттеріне арналған). Қарағанды, 2014. 6 п.л.
- Қазақ тілі. Электрон. (Уч.пос.). Қарағанды, 2014
- Кәсіби қазақ тілі («фармация» мамандығы студенттеріне арналған). Қарағанды, 2014. 6 п.л.
- Делопроизводство на государственном языке. Уч. пос. Костанай: КСТУ им. акад. З.Алдамжар, 2008.12,8 п.л.
- Психолингвистика. Уч. Пос. Караганда: Санат: 2005. – 45с.
Біліктілігін арттыру туралы ақпарат:
- «Техникалық жоғары оқу орнында орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі» біліктілігін арттыру туралы куәлік. ИГЭУ. Иваново қ. Ресей. № УПК-6000 10.05.2024 ж.
Ғылыми қызығушылықтары:
• Қостілділік
• Білім беруде цифрлық технологияларды пайдалану
• Орыс тілін оқытудағы заманауи тәсілдер
Кәсіби мамандану саласы:
• Лингвопрагматика
• Кәсіптік бағдарланған орыс тілін оқыту
• Компьютерлік лингводидактика
• Білім берудегі АКТ
Ішкі телефон: 2046
Электронды поштадың мекенжайы: a.nasyrova@ktu.edu.kz